Veelgestelde vragen

Categorieën

Je kan kiezen uit de volgende betalingsmethoden:

  • Bankoverschrijving (geen extra kosten)
  • Paypal (Visa, Mastercard, paypal saldo)
  • Bancontact/MisterCash via betaallink (Wij sturen zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling, een link waarop u de betaling veilig kunt uitvoeren)

Paypal

 

Bij ons kan u ook via PayPal betalen. Indien u kiest om met PayPal te betalen, wordt u tijdens het
afrekenen doorgestuurd naar de PayPal website.

Als u nieuw bent bij PayPal kan u zich als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien u al een PayPal account heeft, kan u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen. 

Met een Paypal rekening kunt U eenvoudig betalen via Visa, Mastercard, Paypal saldo,...

bancontactBij Bancontact / Mister Cash ontvangt U van ons een link waarop u de betaling veilig kunt uitvoeren. Bij deze betalingswijze wordt uw betaling direct afgeschreven & kunnen wij bijgevolg uw order direct verwerken. 


Om te betalen met Bancontact / Mister Cash doorloopt u de volgende stappen:

  • Kies bij het afrekenen 'Betalen met Bancontact / Mister Cash
  • Bevestig uw bestelling
  • Enkele minuten/uren nadien ontvangt U van ons een betaallink op het ingegeven e-mailadres
  • Klik op de link in de e-mail
  • Een webpagina opent, kies uit het lijstje 'Bancontact / Mister Cash' en klik vervolgens betalen
  • Voer uw kaartnummer & vervaldatum in. Klik vervolgens 'betaal'
  • Afhankelijk van uw bank, kan U worden omgeleid naar de betaalomgeving van uw bank om de betaling te bevestigen.

bankoverschrijving
Om met overschrijving uw bestelling te betalen, doorloopt U de volgende stappen:

  • Bij het kiezen van betaling via overschrijving, en na het klikken op 'bestelling bevestigen', ontvangt U een scherm met onze rekeninggegevens.
  • Stort via uw PC Banking of via uw bank, het bedrag van uw bestelling met vermelding van uw ordernummer, naar onze rekening.
  • Nadat wij uw betaling hebben ontvangen (dit kan 2-4 dagen duren) versturen wij de goederen
  • Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt U van ons een verzendbevestiging

Voor de online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding / Secure Sockets Layer verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die u ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen uw informatie niet inzien.

iDEAL 96x96Bij iDeal ontvangt U van ons een link waarop u de betaling veilig kunt uitvoeren. Bij deze betalingswijze wordt uw betaling direct afgeschreven & kunnen wij bijgevolg uw order direct verwerken. 

Om te betalen met iDeal doorloopt u de volgende stappen:

  • Kies bij het afrekenen 'Betalen met iDeal'
  • Bevestig uw bestelling
  • Enkele minuten/uren nadien ontvangt U van ons een betaallink op het ingegeven e-mailadres
  • Klik op de link in de e-mail
  • Een webpagina opent, kies uit het lijstje 'iDeal' en klik dan 'Betalen'
  • Volg de verdere stappen in het betaalproces.

Je kan kiezen uit volgende verzendmethoden:

  • Verzending met BPOST (Track & Trace code)
  • Verzending met KIALA
  • Afhaling op optreden Swoop/Ellis => Deze methode is enkel voor artikelen uit de webshop van Swoop, Ellis

Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn komt er in uw account bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. U ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons.

Bestellingen via BPOST kunt U opvolgen via volgende link: www.bpost.be/track 

BPOST levert normaalgezien de volgende werkdag nadat wij uw pakket verzonden hebben.

Vindt U de verzendbevestiging mail niet? Aarzel dan niet ons te contacteren om uw trackingnummer te vragen. Wij helpen graag om de verzendstatus van uw pakket te bekijken.

Wij leveren naar België & Nederland. Ook verzending naar andere landen is mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op. Wij bekijken graag hoe wij uw pakketje kunnen leveren naar het door U gewenste land.

U kunt uw wachtwoord herstellen via deze link. Vul uw e-mailadres gelinkt aan uw account in, en U ontvangt verdere instructies per mail om uw wachtwoord te herstellen. Kom je er niet uit? Aarzel niet onze klantenservice te contacteren. Zij helpen U met plezier verder!

U kunt uw gebruikersnaam terughalen via deze link. Vul uw e-mailadres gelinkt aan uw account in, en U ontvangt per mail uw gebruikersnaam. Kom je er niet uit? Aarzel niet onze klantenservice te contacteren, zij helpen je graag verder.

Via deze link vind je na inloggen met uw account, alle bestellingen terug.

Via deze link vind je na inloggen met uw account, alle bestellingen, samen met de actuele orderstatus terug. U mag ons ook steeds contacteren in verband met uw orderstatus. Wij kijken deze graag even voor U na.

U kunt ons contacteren via volgende gegevens:

  • info@bedrukkenenzo.be = antwoord binnen de 24u
  • Door het contactformulier in te vullen bij 'Contact' = antwoord binnen de 24u
  • onze live support = directe respons indien online
  • Bellen naar onze winkel in Zele gedurende de openingsuren

Volg/Like ons op sociale media